אי ספיקת לב

אי ספיקת לב היא מחלה בה הלב לא עומד במאמץ אספקת הדם לגוף, ובשל כך נפגעת אספקת הדם לאיברים השונים.

סובלים מאי ספיקת לב? אתם ככל הנראה לא לבד. בעידן שלנו, שבו תוחלת החיים ארוכה מבעבר,הבעיה מופיעה אצל 2% מהאוכלוסיה הכללית, ובקרב אוכלוסיה מבוגרת, מעל גיל 65, השכיחות עולה עד כדי 10% מהמבוגרים.

 טיפול טבעי ומשולב ברפואה סינית הכולל דיקור, שימוש בצמחי מרפא והמלצות תזונה, עשוי להיטיב את המצב ולהקל באופן משמעותי על התסמינים.

איך זה מרגיש?

  • תחושה של כבדות, חולשה, תשישות ועייפות לאורך היום בכלל ובעת פעילות מאומצת או מוגברת בפרט.
  • קוצר נשימה.
  • קושי לעמוד במאמצים וירידה ביכולת הגופנית.
  • בצקות באזורי גוף שונים. הבצקות יופיעו באיברים השונים על פי מיקומו של הליקוי בלב. אי ספיקה ימנית תוביל לבצקות בריאות. במקרה כזה יופיע קוצר נשימה, אפילו במצב מנוחה, ועוד יותר בזמן מאמץ. התסמינים לאי ספיקת לב שמאלית כוללים בצקות בגפיים התחתונות, ובאיברים הפנימיים בטן וכבד.

מהם הגורמים לאי ספיקת לב?

אי ספיקה נגרמת בשל סיבות שונות, ביניהן:

  • מחלות של שריר הלב, שפוגעות בפעולת שריר הלב. בין המחלות הללו ניתן לציין התקף לב, מחלת עורקים כליליים וטרשת עורקים.
  • מחלת לב מסתמית – מצב בו שריר הלב עובד באורח תקין, אך ישנה היצרות של אחד ממסתמי הלב, או דליפה ממנו. במצב כזה, נפגעת זרימת הדם בלב, אליו ו/אל מחוצה לו.
  • פגמים או מומים במבנה הלב, כמו חור בין אזורי הלב השונים. מומי לב הם בדרך כלל מומים מולדים.
  • סיבות נוספות, ביניהן: חוסר דם, תסחיף ריאה, מחלות זיהומיות, היווצרות של דלף בין עורקים לורידים, פעילות יתר של בלוטת התריס ועוד.

הגורמים השונים מתבטאים בתחושות ובתסמינים דומים יחסית.

אי ספיקת לב קשה או קלה? 

מאפייני המחלה שונים מאדם לאדם, וניתן להבחין בין ביטויים שונים שלה, ביניהם:

  • אי ספיקת לב כרונית היא מחלה ממושכת וקבועה, לעומת אי ספיקה אקוטית, שמופיעה באופן פתאומי וחד.
  • אי ספיקת לב ימנית – אי ספיקת לב שמאלית שני מצבים שמובילים לתסמינים שונים, ותלויים במיקום הכשל בחדרי הלב. ליקוי בפעולת החדר הימני יוביל לאי ספיקת לב ימנית, וליקוי בחדר השמאלי מוביל לאי ספיקה שמאלית.
  • אי ספיקת לב סיסטולית או דיאסטולית באי ספיקת לב סיסטולית, נמצא ליקוי בפעולת הכיווץ של שריר הלב. באי ספיקה דיאסטולית נמצא ליקוי בפעולת ההרפיה של שריר הלב.

גם חומרת המחלה והתסמינים משתנים מאדם לאדם. ישנם אנשים שסובלים מאי ספיקת לב קלה, שכוללת קושי קל בפעילות השגרתית עקב המחלה. אחרים סובלים מהגבלה ניכרת בפעילות היומיומית, אך אינם סובלים במצב מנוחה. וישנם חולים שסובלים מתסמינים קבועים ומתמשכים, בין אם במצב מנוחה ובין אם הם בפעילות.

  • תודה על הטיפול והיחס האנושי והמקצועי בבעיית אי ספיקת לב

    אובחנתי עם אי ספיקת לב שמאלית לפני שנה בערך. הגעתי לעמוס זיו משמים וארץ שבורה וחלשה המאוד. לאורך כל הדרך ההתיחסות היתה אנושית, מקצועית הוליסטית ומכבדת. לאחר פרק זמן נצפה שיפור משמעותי מאוד בתפקוד הלב ובתסמינים. אין לתאר את תחושת השמחה שלי מתוצאות בדיקת האקו לאחר. יש תוצאות!!! ממליצה בחום רב על עמוס זיו והצוות בשמיים וארץ.
+ לכל ההמלצות

טיפול טבעי תומך

חשוב לדעת שמדובר במחלה שמצריכה טיפול ומעקב רפואי צמוד וקבוע. המטופלים במרפאתנו מגיעים לאחר אבחון קרדיולוגי שנערך בבית חולים, על פי הרפואה המערבית. טיפול טבעי באי ספיקת לב מהווה טיפול תומך, והוא יכול להקל על התסמינים, לשפר את איכות החיים של החולים, להאט את התפתחות המחלה ולמנוע הידרדרות נוספת. הטיפול הטבעי אינו מחליף טיפול רפואי קונבנציונלי, וניתן במקביל לטיפול זה.

במהלך הטיפול ניתנים: דיקור סיני, המלצות תזונה, צמחי מרפא שמשפרים את תפקוד הלב ותוספי תזונה. הדיקור הסיני מסייע בהסדרת פעילות הלב, הפחתת מתח ולחץ, הסדרת נשימה, פינוי עודפי נוזלים מאיברי הגוף ועוד. הטיפול הטבעי כולל גם המלצות והכוונה להתאמת אורח החיים למצב הבריאותי, תוך שימת לב להרגלי חיים שינה, עבודה, תזונה, פעילות גופנית, מצב רגשי, מחלות כרוניות ברקע ועוד.

הטיפול הטבעי באי ספיקת לב עשוי להיטיב את המצב ולהקל באופן משמעותי

הטיפול במרפאת עמוס זיו כולל טכנולוגיות אינטגרטיביות מתקדמות, שפותחו על ידי עמוס זיו במהלכן של 15 שנות נסיון ברפואה סינית. השיטה, שכוללת את הטכנולוגיות המתקדמות הללו, נבדקת בימים אלו במחקרים קליניים במרכזים רפואיים מובילים בארץ. הטיפול נערך על בסיס בדיקת א.ק.ג. פשוטה בת שתי דקות, שבה מעריכים את מצב מערכת העצבים האוטונומית, השולטת על פעולת הלב. לאחר מכן ניתן טיפול לאיזון מערכת העצבים. הטיפול כולל גירוי עצבי לא פולשני, באמצעות אלקטרודות, שמונחות על הגפיים, אזורי הבטן, החזה והגב. הטיפול אינו כואב ומשכו בין רבע לשלושת רבעי שעה. הטיפול מסדיר ומשפר את התקשורת בין המוח, מערכת העצבים והלב.

סובלים מאי ספיקת לב כרונית או אקוטית? לוקים במחלת לב, טרשת עורקים או לחץ דם גבוה? טיפול טבעי ברפואה סינית יכול לסייע לכם להקל על התסמינים, ולהאט את התפתחות המחלה! פנו עוד היום לאבחון מקיף ומעמיק, ולהתאמת טיפול יעיל ומיטיב, שמלווה ותומך בטיפול הרפואי המערבי.

שתפו את העמוד בפייסבוק

לפרטים על טיפול בבית או בקליניקה

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

  • בדוק התאמתך לטיפול

    לפניך שאלון קצר שנועד להתאים עבורך את הטיפול הנדרש בקליניקה של עמוס זיו. נשמח אם תוכל להקדיש מספר דקות למילויו.

    לאחר מילוי השאלון יישלח אליך מייל עם התשובה ונציג מקליניקת עמוס זיו ייצור עימך קשר טלפוני בתוך יום עסקים אחד.

  • שאלה מספר 1 מתוך 5

    האם אתה מרגיש הלמות לב, דופק מהיר או לא סדיר?

  • שאלה מספר 2 מתוך 5

    האם אתה סובל מקוצר נשימה, קושי בהכנסת אוויר, אי נוחות בחזה?

  • שאלה מספר 3 מתוך 5

    האם אתה מרגיש חרדה או פחד ממצבך הרפואי?

  • שאלה מספר 4 מתוך 5

    האם אתה נוטל תרופות בשל מצבך הבריאותי?

  • שאלה מספר 5 מתוך 5

    האם אתה מרגיש שאיכות חייך נפגעה והאם תרצה לשפרה?

  • לקבלת תשובה מיידית והמלצה להמשך טיפול, אנא מלא את הפרטים:

  • ניצור איתך קשר בהקדם לגבי אפשרויות שיפור מצבך

מחקר חדש: טכנולוגיה לא פולשנית לטיפול ביתי בפרפור פרוזדורים - המרכז הרפואי איכילוב וקופ"ח כללית
מחקר חדש: טכנולוגיה לא פולשנית
לטיפול ביתי בפרפור פרוזדורים –
המרכז הרפואי איכילוב וקופ"ח כללית