טיפול טבעי באי ספיקת לב

ירידה ביעילותו של שריר הלב מובילה למחלה הקרויה "אי ספיקת לב". זהו מצב שבו הלב אינו עומד בעומס, ואינו מסוגל להזרים את הדם כשורה לכל אברי הגוף. אי ספיקת לב היא מחלה כרונית, ובמרבית המקרים היא מחריפה עם השנים. התסמינים, עלולים להופיע גם במהלך פעולות יומיומיות פשוטות וכמובן בעת מאמץ.

טיפול סיני באי ספיקת לב

רפואה סינית מסורתית רואה באי ספיקת לב מצב הנגרם מירידה באנרגיה של הלב, עייפות וחולשה של שריר הלב, חסימה או תקיעות וחוסר תנועה בבית החזה. אי ספיקת לב אינה צומחת מעצמה, וברפואה הסינית מושם דגש על אבחון מעמיק ואיתור של גורמים ומצבים שהגוף נושא איתו, ועשויים להוביל להחמרה או להמשך החולי. בין משתני הרקע שקשורים באי ספיקת לב ניתן למנות מחלות לב שונות אחרות, התקפי לב, פגם במסתם הלב, הפרעות בקצב הלב, לחץ דם גבוה, מחלת סכרת, אלכוהוליזם או עישון סיגריות, חסרים תזונתיים או תזונה שאינה מותאמת, מתח ועומס נפשי, רגשות כעס ועוד. הטיפול הטבעי ברפואה סינית הינו טיפול ייחודי ואישי עבור כל אדם, ונבנה במיוחד בהתאם למצבו, להרגליו ולאורחות חייו.

טיפול אינטגרטיבי משולב באי ספיקת לב

אי ספיקת לב היא מחלה חמורה, המחייבת אבחון, טיפול ומעקב במרפאה קרדיולוגית מוסדרת. במרבית המקרים ניתנות תרופות, לאיזון ולהקלה מסוימת על תסמיני המחלה. הטיפול הסיני באי ספיקת לב ניתן במקביל ובשילוב של טיפול קונבנציונלי, והוא אינו מחליף אותו, אלא מהווה טיפול משלים ונוסף. פעולתו של הטיפול הטבעי אינה סותרת את הטיפול הקונבנציונלי, אלא פונה להשלמתו. כך למשל, חלק מן התרופות הקונבנציונליות לאי ספיקת לב פועלות להפחתת העומס על הלב. מרקחות מרפא סיניות נועדו לחזק את פעולת הלב. הטיפול הטבעי אינו כרוך בתופעות לוואי, ומביא הקלה ותועלת מרובה למטופלים.

טיפול טבעי ברפואה סינית הינו טיפול ייחודי ואישי עבור כל אדם, ונבנה במיוחד בהתאם למצבו, להרגליו ולאורחות חייו.

מטרות הטיפול הטבעי באי ספיקת לב

  • להגביר את החיוניות, ולהפחית את העייפות, הכבדות וקוצר הנשימה.
  • להפחית את הבצקתיות באיברי הגוף השונים.
  • לסייע ללב ולגוף להזרים דם לכל איברי הגוף.
  • לשפר את איכות החיים ואת היכולת לעמוד בפעילויות היומיומיות של הלוקים באי ספיקת לב.
  • להאט את קצב התקדמות המחלה.
  • תודה על הטיפול והיחס האנושי והמקצועי בבעיית אי ספיקת לב

    אובחנתי עם אי ספיקת לב שמאלית לפני שנה בערך. הגעתי לעמוס זיו משמים וארץ שבורה וחלשה המאוד. לאורך כל הדרך ההתיחסות היתה אנושית, מקצועית הוליסטית ומכבדת. לאחר פרק זמן נצפה שיפור משמעותי מאוד בתפקוד הלב ובתסמינים. אין לתאר את תחושת השמחה שלי מתוצאות בדיקת האקו לאחר. יש תוצאות!!! ממליצה בחום רב על עמוס זיו והצוות בשמיים וארץ.
+ לכל ההמלצות

טיפול טבעי באי ספיקת לב אצלנו בקלינקיה

הטיפול הסיני כולל שילוב של דיקור סיני, מרקחות של צמחי מרפא שמותאמות למצב הבריאותי ולתרופות אותן נוטל המטופל , המלצות תזונה והמלצות לפעילות גופנית סדירה ותואמת ותרגול שיטות להפגת מתח. טיפול טבעי בבעיות לב יעיל במקרה של אי ספיקה ימנית, אי ספיקה שמאלית, ובמצבים של דליפת מסתמים, חולשה של שריר הלב ועוד. הטיפול מלווה בבדיקות גופניות באמצעות מכשור מתאים (אקו לב), המספק תמונת מצב עדכנית, ומאפשר להבחין בשינוי ובשיפור המצב לאורך זמן.

מה כולל הטיפול הטבעי בקליניקה?

  • דיקור סיני כחלק מהטיפול במחלות לב

    דיקור סיני – הדיקור יוצר גירוי עצבי באזורי המוח שאחראים על פעולת הלב והדם. הדיקור הסיני הינו עדין ובטוח, ומשפיע לטובה על הפעילות העצבית הקשורה ללב, זרימת הדם, מרחיב כלי דם צרים, מווסת את קצב הלב, מפחית כאב, מאזן ומרגיע מתח נפשי.

     

  • צמחי מרפא של שמים וארץ

    צמחי מרפא – משפיעים לטובה על כושר ההתכווצות של שריר הלב, ועל כן משפרים את תפקודו ואת אספקת הדם לאברי הגוף. צמחי המרפא הם משפיעים גם על לחץ הדם, השומנים בדם ויעילים במצבים של היצרות כלי דם.

     

  • תזונה נכונה במחלות לב

    המלצות תזונה – מסייעות לשפר את פעולת התרופות וצמחי המרפא.

  • עמוס זיו עובד בקליניקה

    המלצות לשינוי אורחות חיים – הטיפול כולל התבוננות באורחות החיים והמלצות לשינוי, במקרה הצורך. כדוגמת הרגלי תזונה, מתח נפשי,פעילות גופנית לא מתאימה ועוד.

סובלים מאי ספיקת לב? פנו עוד היום לקליניקה של עמוס זיו המטפל בבעיה זו מעל 15 שנים, פנו אלינו לאבחון ולהתאמת טיפול מועיל, שמקל על התסמינים ומשפר את איכות החיים.

שתפו את העמוד בפייסבוק

לפרטים על טיפול בבית או בקליניקה

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

  • בדוק התאמתך לטיפול

    לפניך שאלון קצר שנועד להתאים עבורך את הטיפול הנדרש בקליניקה של עמוס זיו. נשמח אם תוכל להקדיש מספר דקות למילויו.

    לאחר מילוי השאלון יישלח אליך מייל עם התשובה ונציג מקליניקת עמוס זיו ייצור עימך קשר טלפוני בתוך יום עסקים אחד.

  • שאלה מספר 1 מתוך 5

    האם אתה מרגיש הלמות לב, דופק מהיר או לא סדיר?

  • שאלה מספר 2 מתוך 5

    האם אתה סובל מקוצר נשימה, קושי בהכנסת אוויר, אי נוחות בחזה?

  • שאלה מספר 3 מתוך 5

    האם אתה מרגיש חרדה או פחד ממצבך הרפואי?

  • שאלה מספר 4 מתוך 5

    האם אתה נוטל תרופות בשל מצבך הבריאותי?

  • שאלה מספר 5 מתוך 5

    האם אתה מרגיש שאיכות חייך נפגעה והאם תרצה לשפרה?

  • לקבלת תשובה מיידית והמלצה להמשך טיפול, אנא מלא את הפרטים:

  • ניצור איתך קשר בהקדם לגבי אפשרויות שיפור מצבך

מחקר חדש: טכנולוגיה לא פולשנית לטיפול ביתי בפרפור פרוזדורים - המרכז הרפואי איכילוב וקופ"ח כללית
מחקר חדש: טכנולוגיה לא פולשנית
לטיפול ביתי בפרפור פרוזדורים –
המרכז הרפואי איכילוב וקופ"ח כללית